Предстоящие проекты Новости Резервация
serwrwe
RU
AZ EN

Kiçik rəqəmsal marketinq mütəxəssisi

Əmək funksiyası

  • TABIA Group-ə aid hotellərin və TABIA Group brend saytına nəzarət və idarə edir, vebsayt trafikini və cəlbediciliyini artırmaq üçün komandaya məzmun, dizayn yeniləmələri və ideyalar haqqında rəy təqdim edir.
  • Meta/Google Ads Manager-də onlayn kampaniyalar, Reklamların yaradılmasına və açılış səhifələrinin tərcümə edilmiş versiyalar da daxil olmaqla reklam trafikini qarşılamağa hazır olduğundan əmin olub nəzarət edir.
  • Hər bir hotelin seqmentasiyası və brend mövqeyinə uyğun olaraq aylıq və illik rəqəmsal marketinq planları yaradır.
  • Yerli və beynəlxalq bazarlar üçün rəqəmsal marketinq kampaniyalarının inkişafına nəzarət etmək; nəticələri izləyib satışa çevrilməsinə xüsusi diqqət yetirməklə reklamları təkmilləşdirməyin yollarını Marketinq Menecerlə müzakirə edib, həll yollarını tapır.
  • Rəqəmsal marketinq üçün ayrılmış aylıq büdcəni idarə və təhlil edirək SEO/SEM fəaliyyətləri üçün ROI-yə qarşı Qrupdakı hər bir otel üçün xərclərin hesabını aparır.
  • Sosial media kanalları və bütün rəqəmsal platformalar üçün fəaliyyət planını hazırlayır, göstəriciləri ölçür və plana uyğun izləyici kütləsini artırmaq üçün strategiyalar hazırlayır.
  • İllik rəqəmsal marketinq planına əməl etməklə sosial şəbəkələrdə reklam/təşviq alətlərini idarə edir.
  • Axtarış motorlarında veb-saytların sıralamasını nəzərdən keçirin və veb saytın mümkün olan ən yaxşı təbii səhifə reytinqini əldə etməsini təmin etmək üçün idarə olunan otelin veb-saytlarını müvafiq axtarış şərtləri və adekvat açar söz tezliyi ilə yeniləyir.
  • Bütün qrup hotelləri üçün Meta təsvirlərini və etiketlərini yeniləyir və optimallaşdırır.
  • Veb sayt istifadəçi davranışını, saytların performansını, istinad mənbəyini və s., eləcə də veb saytın istehsalını (sifarişlərini) təkmilləşdirmə və inkişaf tövsiyələri ilə təhlil edir.
  • Rəqəmsal promosyonların kifayət qədərliyini yoxlamaq üçün vebsayt/sosial media/ekran reklam platformaları üzrə KPI üzrə aylıq hesabatların rəhbərliyə təqdim edir.
  • Hotelin qoşulmuş abunəçilərinə aylıq e-poçt bülletenləri hazırlayır, göndərir və e-poçtların Marketinq Meneceri tərəfindən müəyyən edilmiş strategiyaya uyğun olmasını təmin edərkən SMS siyahısını tərtib edir.
  • E-poçt/sosial media məhsuldarlığı və profil seqmentasiyası hesabatlarını hazırlayır və təhlil edir.
  • Üçüncü tərəf qonaq otağı paylama kanallarında ödənişli yerləşdirmə strategiyasını idarə edir, bazar haqqında bilikləri qoruyur və istənilən KPI-ləri optimallaşdırmaq üçün lazımi yerləşdirilmiş yerləşdirmələri yeniləyir.
  • Şöbənin fəaliyyəti çərçivəsində qarşıya çıxacaq digər məsələləri həll edir.
  • Rəhbərliyin aidiyyəti xarakterli digər tapşırıq və göstərişlərinin yerinə yetirir.

 

Tələblər:

Təhsil:

  • Ali təhsil (Marketinq sahəsində arzu olunandır);

İş təcrübəsi:

  • Minimum Rəqəmsal Marketinq sahəsində 1 (bir) il;

Bilik və Bacarıqlar:

  • Planlama və təşkilatçılıq;
  • Mükəmməl hesabat formalarının hazırlanması;
  • Yaradıcı və yenilikçi düşünmək bacarığı;
  • Büdcəni idarə etmə bacarıqları və təcrübəsi;
  • Müxtəlif funksiyalı komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Dürüst və analitik düşünmə bacarığı olmalıdır;
  • Öyrənmə və inkişaf;
  • SEO, Google Ads, SEM,

Kompüter bilikləri:

  • MS Office proqramlarından və ofis texnikasından istifadə qabiliyyəti – yüksək səviyyədə;

Dil bilikləri:                          

  • Azərbaycan və Rus dili – sərbəst; ingilis dili - yaxşı səviyyədə.
Подайте заявку сейчас
Прикрепите резюме