Kiçik rəqəmsal marketinq mütəxəssisi
Əmək funksiyası
- TABIA Group-ə aid hotellərin və TABIA Group brend saytına nəzarət və idarə edir, vebsayt trafikini və cəlbediciliyini artırmaq üçün komandaya məzmun, dizayn yeniləmələri və ideyalar haqqında rəy təqdim edir.
- Meta/Google Ads Manager-də onlayn kampaniyalar, Reklamların yaradılmasına və açılış səhifələrinin tərcümə edilmiş versiyalar da daxil olmaqla reklam trafikini qarşılamağa hazır olduğundan əmin olub nəzarət edir.
- Hər bir hotelin seqmentasiyası və brend mövqeyinə uyğun olaraq aylıq və illik rəqəmsal marketinq planları yaradır.
- Yerli və beynəlxalq bazarlar üçün rəqəmsal marketinq kampaniyalarının inkişafına nəzarət etmək; nəticələri izləyib satışa çevrilməsinə xüsusi diqqət yetirməklə reklamları təkmilləşdirməyin yollarını Marketinq Menecerlə müzakirə edib, həll yollarını tapır.
- Rəqəmsal marketinq üçün ayrılmış aylıq büdcəni idarə və təhlil edirək SEO/SEM fəaliyyətləri üçün ROI-yə qarşı Qrupdakı hər bir otel üçün xərclərin hesabını aparır.
- Sosial media kanalları və bütün rəqəmsal platformalar üçün fəaliyyət planını hazırlayır, göstəriciləri ölçür və plana uyğun izləyici kütləsini artırmaq üçün strategiyalar hazırlayır.
- İllik rəqəmsal marketinq planına əməl etməklə sosial şəbəkələrdə reklam/təşviq alətlərini idarə edir.
- Axtarış motorlarında veb-saytların sıralamasını nəzərdən keçirin və veb saytın mümkün olan ən yaxşı təbii səhifə reytinqini əldə etməsini təmin etmək üçün idarə olunan otelin veb-saytlarını müvafiq axtarış şərtləri və adekvat açar söz tezliyi ilə yeniləyir.
- Bütün qrup hotelləri üçün Meta təsvirlərini və etiketlərini yeniləyir və optimallaşdırır.
- Veb sayt istifadəçi davranışını, saytların performansını, istinad mənbəyini və s., eləcə də veb saytın istehsalını (sifarişlərini) təkmilləşdirmə və inkişaf tövsiyələri ilə təhlil edir.
- Rəqəmsal promosyonların kifayət qədərliyini yoxlamaq üçün vebsayt/sosial media/ekran reklam platformaları üzrə KPI üzrə aylıq hesabatların rəhbərliyə təqdim edir.
- Hotelin qoşulmuş abunəçilərinə aylıq e-poçt bülletenləri hazırlayır, göndərir və e-poçtların Marketinq Meneceri tərəfindən müəyyən edilmiş strategiyaya uyğun olmasını təmin edərkən SMS siyahısını tərtib edir.
- E-poçt/sosial media məhsuldarlığı və profil seqmentasiyası hesabatlarını hazırlayır və təhlil edir.
- Üçüncü tərəf qonaq otağı paylama kanallarında ödənişli yerləşdirmə strategiyasını idarə edir, bazar haqqında bilikləri qoruyur və istənilən KPI-ləri optimallaşdırmaq üçün lazımi yerləşdirilmiş yerləşdirmələri yeniləyir.
- Şöbənin fəaliyyəti çərçivəsində qarşıya çıxacaq digər məsələləri həll edir.
- Rəhbərliyin aidiyyəti xarakterli digər tapşırıq və göstərişlərinin yerinə yetirir.
Tələblər:
Təhsil:
- Ali təhsil (Marketinq sahəsində arzu olunandır);
İş təcrübəsi:
- Minimum Rəqəmsal Marketinq sahəsində 1 (bir) il;
Bilik və Bacarıqlar:
- Planlama və təşkilatçılıq;
- Mükəmməl hesabat formalarının hazırlanması;
- Yaradıcı və yenilikçi düşünmək bacarığı;
- Büdcəni idarə etmə bacarıqları və təcrübəsi;
- Müxtəlif funksiyalı komanda ilə işləmək bacarığı;
- Dürüst və analitik düşünmə bacarığı olmalıdır;
- Öyrənmə və inkişaf;
- SEO, Google Ads, SEM,
Kompüter bilikləri:
- MS Office proqramlarından və ofis texnikasından istifadə qabiliyyəti – yüksək səviyyədə;
Dil bilikləri:
- Azərbaycan və Rus dili – sərbəst; ingilis dili - yaxşı səviyyədə.
Подайте заявку сейчас